Aquest és l'eslogan que encapçala la pàgina principal de creuers a Logitravel.
Ha passat ja "el mes de los cruceros" on tothom que vol vendre creuers es mou ... però contràriament al que va passar l'any passat, encara falta molt per vendre. Les companyies navieres estan una mica preocupades, encara que és cert que algunes d'elles han crescut de forma important en nombre de passatgers. Però la crisi econòmica (l'especulada crisi), les hipoteques, les eleccions generals, ... ens presenten un panorama on els barcos no van plens ni molt menys, i on les gran xarxes d'agències tradicionals i les online(Logitravel inclòs) estam creant noves campanyes tant o més agresives que les de Gener, gastant una bona pasta en publicitat i en descomptes per als clients.
Per una banda, és cert que no hi ha un retrocediment en el nº de passatgers, més bé el contrari. Companyies com per exemple MSC Cruceros estan tenguent un 35% d'increment respecte el 2007. Però s'ha de tenir en compte que gairebé totes les companyies han incrementat la seva capacitat notablement. La tendència és de construïr nous barcos de gran tamany, amb capacitats de 3.000 a 3.500 passatgers. IberoCruceros enguany compta amb el Grand Celebration (antigament de Carnival), cosa que li ha permès posicionar el seu primer barco al nort d'Europa: el Grand Voyager. MSC estrena aquest Abril el MSC Poesia a l'Adriàtic. A part, també sorgeixen noves companyies amb preus molt econòmics com són: Vision Cruises, i Quail Cruises.
En definitiva, i tenguent en compte el moment de dubte econòmic que estam vivint, l'imparable augment del cost dels carburants (especialment sensible en un producte com el creuer); la pregunta és: serà excessiva l'oferta de places respecte a la demanda del mercat? Ja ho veurem. Però bé, està clar que les navieres tenen molts dobbers invertits, i els canals de distribució també tenim un pressupostos de creixement que s'han d'aconseguir si volem mantenir una posició de lideratge en creuers, un dels productes turístics estratègics i en alça.
Així és que el divendres passat: 14 de Març, Logitravel.com publica la seva nova campanya de creuers: ¿El mejor precio?... En verde! Fins a un 12% de descompte a les sortides i categories en verd, principalment amb IberoCruceros. A la vegada, també comunicam als nostres usuaris i clients les increïbles ofertes d'última hora, com per exemple:
Ha passat ja "el mes de los cruceros" on tothom que vol vendre creuers es mou ... però contràriament al que va passar l'any passat, encara falta molt per vendre. Les companyies navieres estan una mica preocupades, encara que és cert que algunes d'elles han crescut de forma important en nombre de passatgers. Però la crisi econòmica (l'especulada crisi), les hipoteques, les eleccions generals, ... ens presenten un panorama on els barcos no van plens ni molt menys, i on les gran xarxes d'agències tradicionals i les online(Logitravel inclòs) estam creant noves campanyes tant o més agresives que les de Gener, gastant una bona pasta en publicitat i en descomptes per als clients.
Per una banda, és cert que no hi ha un retrocediment en el nº de passatgers, més bé el contrari. Companyies com per exemple MSC Cruceros estan tenguent un 35% d'increment respecte el 2007. Però s'ha de tenir en compte que gairebé totes les companyies han incrementat la seva capacitat notablement. La tendència és de construïr nous barcos de gran tamany, amb capacitats de 3.000 a 3.500 passatgers. IberoCruceros enguany compta amb el Grand Celebration (antigament de Carnival), cosa que li ha permès posicionar el seu primer barco al nort d'Europa: el Grand Voyager. MSC estrena aquest Abril el MSC Poesia a l'Adriàtic. A part, també sorgeixen noves companyies amb preus molt econòmics com són: Vision Cruises, i Quail Cruises.
En definitiva, i tenguent en compte el moment de dubte econòmic que estam vivint, l'imparable augment del cost dels carburants (especialment sensible en un producte com el creuer); la pregunta és: serà excessiva l'oferta de places respecte a la demanda del mercat? Ja ho veurem. Però bé, està clar que les navieres tenen molts dobbers invertits, i els canals de distribució també tenim un pressupostos de creixement que s'han d'aconseguir si volem mantenir una posició de lideratge en creuers, un dels productes turístics estratègics i en alça.
Així és que el divendres passat: 14 de Març, Logitravel.com publica la seva nova campanya de creuers: ¿El mejor precio?... En verde! Fins a un 12% de descompte a les sortides i categories en verd, principalment amb IberoCruceros. A la vegada, també comunicam als nostres usuaris i clients les increïbles ofertes d'última hora, com per exemple:
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada